معرفی بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی
نوشته شده توسط : عباسی

معرفی بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی

قبل از معرفی بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی باید بهترین برند ها و مارک های اسپرسو ساز و قهوه ساز خانگی ارزان و با کیفیت را بشناسیم تا بدانیم که 

دستگاه اسپرسوساز خانگی

امروزه با توجه به تنوع دستگاه اسپرسو ساز خانگی در سطح بازار بهتر است هنگام خرید به عوامل متعددی همچون: قیمت بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی، مارک و مدل قهوه ساز، نوع فیلتر، توان، فشار، بخار دستگاه و ویژگی هایی مانند داشتن نازل و گرم کن فنجان توجه کنید. در مورد کارایی و نحوه کار با دستگاه اسپرسو ساز و تهیه قهوه که یک نوشیدنی پرمصرف است، روش‌های مختلفی وجود دارد. اسپرسو یکی از پراستفاده‌ ترین روش‌های تهیه این نوشیدنی محبوب است که با استفاده از دستگاه اسپرسو ساز حاضر می‌شود. عصاره به‌دست آمده در اسپرسوساز عطر و طعم متفاوتی نسبت به سایر روش‌های تهیه قهوه دارد و به همین واسطه محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است. از این رو علاقه‌ مندان به قهوه برای دسترسی سریع به این نوشیدنی نیاز به شناخت بهترین اسپرسو ساز و قهوه ساز خانگی ارزان را دارند.

اسپرسو ساز خوب چی بخرم؟

شاید این سوال که اسپرسو ساز خوب چی بخرم؟ و اسپرسو ساز چه مارکی خوبه؟ دغدغه ی ذهنی بسیاری از شما عزیزان باشد. از مهمترین نکاتی که هنگام خرید بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی به آن دقت قابل توجهی می شود در مرحله اول مارک یا برند محصول مورد نظر است. از دیگر عوامل، قیمت بهترین اسپرسو ساز و قهوه ساز خانگی ارزان است که مورد توجه قرار می گیرد. سپس ظاهر شیک و طراحی مدرن آن است، زیرا ظاهر محصول از عوامل دیگری است که با چشم خریدار ارتباط دارد و نظر مشتری را به خود جذب میکند. تا بتوانند در مورد این سوال که .

قیمت بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی

قیمت اسپرسو ساز خانگی به عوامی متعددی از جمله نوع قهوه ساز بستگی دارد. قبل از هر چیز باید نوع اسپرسو ساز را انتخاب کنید؛ به‌طور کلی ۲ نوع اسپرسو ساز خانگی، شامل تمام اتوماتیک و معمولی (غیر اتوماتیک) وجود دارد. دستگاه‌ های اتوماتیک مجهز به پیشرفته‌ ترین امکانات هستند و به همین واسطه قیمت بیشتری دارند. در مقابل، اسپرسو سازهای معمولی قیمت ارزانی دارند و کیفیت اسپرسو ی تهیه شده در آنها هیچ تفاوتی با عصاره به‌دست‌ آمده از اسپرسوساز تمام اتوماتیک ندارد.

از آنجایی که تعداد برند های فعال در این زمینه بی‌شمار است؛ اما در این بین چند مارک وجود دارد که قدرت، شهرت و اعتبار بیشتری دارند و به‌ عنوان بهترین مارک‌ های دستگاه اسپرسو ساز خانگی شناخته می‌شوند. دلونگی، یوفیسا، فکر، سنکور از جمله برندهای معتبری هستند، که با تنوع کالایی بسیار زیادی در این بازار بزرگ فعالیت می‌کنند. پس اگر به دنبال خرید  با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید می توانید از فروشگاه اینترنتی shikomal دیدن کنید یا با کارشناسان فروشگاه اینترنتی شیکو مال در ارتباط باشید.

راهنمای خرید بهترین قهوه ساز خانگی ارزان

انتخاب و خرید بهترین قهوه ساز خانگی ارزان نیازمند توجه و درنظر گرفتن فاکتورهای موثر بر عملکرد آن و قیمت، مارک و مدل و…. دارد. بعد از انتخاب نوع اسپرسو ساز به معیارهایی که عملکرد آن را تحت تاثیر قرار خواهند داد توجه کنید. بعد از انتخاب نوع و مدل، گام بعدی، انتخاب یک فروشگاه مناسب برای خرید اسپرسو ساز است، تا بتوانید بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی را از بهترین مارک و با مناسب‌ ترین و ارزان ترین قیمت خریداری کنید. در ادامه، به معرفی دقیق‌ تر بهترین مارک‌ اسپرسو ساز خانگی می‌پردازیم.

در ادامه (به ترتیب) خواهید خواند:

  • معرفی بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی

اسپرسو ساز چه مارکی خوبه؟

  • دلونگی (Delonghi):‌ یکی از بهترین مارک‌های اسپرسو ساز خانگی است که بیشترین تنوع کالایی را دارد. دلونگی به‌واسطه تحت پوشش قرار دادن قیمت‌های مختلف، تبدیل به پرفروش‌ترین مارک اسپرسو ساز در بازار ایران شده است.

دلونگی بیش از ۱۲۰ سال قدمت دارد و فعالیت خود را در ابتدا با تولید عمده گرم کننده و هواساز شروع کرد که با گذشت زمان موفق به گسترش چرخه تولید خود شد و با ساخت لوازم خانگی با کیفیت و منحصر‌به‌فرد، شهرت و اعتبار زیادی کسب کرد.

خرید مالکیت برند کنوود (یک شرکت انگلیسی (سابق) بسیار معتبر) سبب دسترسی بیشتر دلونگی به مناطق مختلف جهان شد. به‌گونه‌ایی که امروزه دلونگی در بیش از ۷۵ کشور دنیا محصولات خود را توزیع می‌کند

  • یوفیسا (Ufesa ): یکی از شناخته‌ شده‌ ترین برندهای لوازم خانگی است که محصولات بسیار با کیفیتی عرضه می‌کند. یوفسا یکی از بهترین مارک‌های اسپرسو ساز اتوماتیک به‌شمار می‌آید.




:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: